امضاء تفاهم نامه همکاری اداره کل زندان‌های استان یزد و مکتب خانه قرآنی اردکان

معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره زندان‌های استان یزد گفت: تفاهم نامه همکاری برای ساماندهی وضعیت مددجویان و بازگشت شرافتمندانه آن‌ها به زندگی سالم اجتماعی به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا رفیعی زاده معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره زندان‌های استان یزد در مراسم  امضاء تفاهم نامه همکاری اداره کل زندان‌های استان یزد و مکتب خانه قرآنی اردکان، گفت: این تفاهم نامه برای  ساماندهی وضعیت مددجویان با دیدگاه فرهنگی، اصلاحی و قرآنی و بازگشت شرافتمندانه آنان به زندگی سالم اجتماعی است.

او افزود: هدف از این موافقت نامه بروز آثارمثبت روحی، روانی و تربیتی در زندانیان در دوران محکومیت و همچنین خانواده‌های آن‌ها از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، همچنین گسترش فرهنگ قرآنی بعنوان عامل نیرومند و بازدارنده از جرم دربین مددجویان زندان‌ها است.

رفیعی زاده اظهار داشت: این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد به مدت سه سال معتبر است که بنا به رضایت طرفین و شرایط موجود قابل تمدید است.

اجرای طرح طراوت زندگی ویژه خانواده زندانیان 

هاتفی اردکانی رئیس هیئت مدیره مکتب خانه قرآنی امام رضا (ع) نیز در ادامه این نشست در مورد اجرای طرح طراوت زندگی ویژه خانواده زندانیان در قالب مشاوره و ارائه پیشنهاد و راه حل برون رفت از مشکلات آن‌ها تاکید کرد.

او افزود: اجرای طرح در مسیر بهشت ویژه فرزندان زندانیان در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوع بازی‌های هدفمند، حفظ قرآن، خوشنویسی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم، هنری، سبک زندگی اسلامی، مهارت زندگی، مدیریت اضطراب و برگزاری اردو‌های هدفمند است.

او اظهار داشت: اجرای طرح در مسیر باران ویژه زندانیان در قالب مشاوره و بررسی وضیعت زندانی برای بهبود و ارتقاء روحیه زندانی و حفظ ارتباط بعد از آزادی زندانی و شکوفایی استعداد او می‌باشد.

 این تفاهم نامه در ۶ ماده بین اداره کل زندان‌های استان یزد به نمایندگی آقای رفیعی زاده از طرف مدیرکل زندان‌های یزد و مکتب خانه قرآنی امام رضا (ع) شهرستان اردکان به نمایندگی آقای مجتبی هاتفی اردکانی به امضاء طرفین رسیده و بمدت سه سال شمسی معتبر خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.