اینجا نسیم مهربانی جاری است

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: خانواده یزدی با اهدای مبلغ ۲۵ میلیون تومان، هزینه مراسم ختم را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: اعضاء خانواده مرحوم یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان و اختصاص مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی یک محکوم مالی را از بند فراهم نمودند.

او افزود: این خیرین نیکوکار که اصرار داشتند نام و تصویرشان فاش نشود هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح پدر خویش و اختصاص هزینه مراسم را در بهترین راه و در مسیر خیر عنوان نموده و گفتند: با مشاهده اخباری که در استان پیرامون اختصاص هزینه مراسم ها به آزادی زندانیان تصمیم گرفتیم تا ما نیز مانند نیکوکاران دیگر هزینه مراسم ختم را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم تا بدین وسیله بتوانیم در شادی دل یک محکوم جرائم غیر عمد و خانواده او را سهیم باشیم.

 اختصاص هزینه‌هایی مانند ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد تبدیل به یک فرهنگ و سنت حسنه شده است.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۰:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
اگه راست می گویید یه فکری به حال طرح اقدام مسکن ملی کنید که مردم 40 میلیون 4 ماه و نیمه گذاشتن به حساب بانک مسکن اما خبری از محل اجرای پروژه در یزد هم نیست