افزایش ۱۰۳ درصدی کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران یزدی به ایتام

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ۴۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند در سطح استان از حمایت ۱۲ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامرضا مشعل چی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، گفت: حامیان نیکوکار یزدی با کمک ۱۶ میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومانی به ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم (محسنین) در ۹ ماهه امسال ۹۹ افزایش ۱۰۳ درصدی کمک‌های نقدی و غیر نقدی را نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ رقم زدند.

او افزود: ۴۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان از حمایت ۱۲ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

مشعل چی ادامه داد: حامیان نیکوکار یزدی با کمک ۱۶ میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومانی به ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم (محسنین) در ۹ ماهه سال ۹۹ افزایش ۱۰۳ درصدی کمک‌های نقدی و غیر نقدی را نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ رقم زدند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه ۵۸ درصد کمک‌های به‌صورت نقدی و ۴۶ درصد غیر نقدی (کالا) بوده است، یادآور شد: این نهاد در تلاش است با اجرای پویش ایران مهربان با چشم‌انداز این‌که در بهار ۱۴۰۰، جشن باشکوهی بانام "ایران مهربان“ برگزار شود به‌طوری‌که با مشارکت تمامی اقشار جامعه ازجمله ادارات و سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی، اصناف، بانک‌ها و شرکت‌ها و نهایت بهره‌مندی از این ظرفیت ملی و عظیم رسماً اعلام شود «هیچ یتیمی بدون سرپرست و حامی وجود ندارد و سرانه دریافتی فرزندان مشمول به ۷۰۰ هزار تومان ارتقاءیافته است».

او ادامه داد: مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

نیکوکاران یزدی می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد برای مشارکت در این طرح‌ها، از طریق در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.