منصوریان: سطح مسابقات لیگ ووشو در حد مسابقات جهانی و آسیایی بود

سرمربی تیم ووشو بانوان سپاهان درباره قهرمانی این تیم در لیگ ووشو توضیحاتی را بیان کرد.

شهربانو منصوریان سرمربی تیم ووشو بانوان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم در لیگ ووشو اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات خیلی خوب برگزار شد و همه تیم‌ها آماده بودند و به خوبی مسابقه دادند و رقابت تنگاتنگی با تیم‌ها داشتیم. دانشگاه آزاد تیم خوبی بود و  آن‌ها نیز تلاش کردند. همچنین ما هم اردوی سختی در اصفهان داشتیم و ورزشکاران با یکدیگر  هماهنگ شدند و در نهایت  توانستیم فینال را پیروز شویم و به قهرمانی لیگ ووشو دست یابیم.  

او ادامه داد: ان شا الله باشگاه سپاهان در سال آینده تیم ووشو آقایان را تشکیل بدهد. همچنین روند مسابقات خیلی خوب بود  و وزن کشی به موقع انجام شد و  بهترین محل اقامت برای ورزشکاران در نظر گرفتند و  مسابقات در شرایط نرمال و خوبی برگزار شد. من برای اولین بار در لیگ برتر ووشو این روند را دیدم  و در این چند سال که مسابقه دادم این روند را در مسابقات جهانی و آسیایی دیده بودم. ان شا الله این روند خوب ادامه داشته باشد.  

منصوریان درباره مبلغ قرارداد‌های لیگ ووشو بیان کرد: تیم ووشو سپاهان همه تلاش خود را کرد تا ورزشکاران ناراضی نباشند و در این چند وقت باشگاه سپاهان شرایط خوبی برای ورزشکاران در  اصفهان و تهران در نظر گرفت.

سرمربی تیم ووشو بانوان سپاهان درباره روند برگزاری مسابقات گفت:  تمرینات ما در بیرون از محوطه سالن  برگزار می‌شد و  بعد از آن هر ورزشکار به داخل سالن می‌آمد و مسابقه می‌داد، اما در مسابقه اختتامیه نتوانستیم در بیرون از محوطه تمرین کنیم.  

او درباره زمان حضور در  مسابقات MMA بیان کرد: من تمرینات تخصصی MMA انجام می‌دهم تا برای مسابقات آماده شوم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار