سلیمانی دشتکی گفت: اگر رعایت دستورالعمل های بهداشتی به شکلی ضعیف ادامه پیدا کند قطعا روز‌های سختی را در آستانه سال نو در پیش خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پنجاه و ششمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا خواستار ایجاد تمهیدات لازم به منظور مراعات بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح جامعه شد و گفت: نباید گول این آرامش نسبی را خورد و با ساده انگاری کرونا دچار همان غفلت‌هایی شد که در پیک‌های گذشته اتفاق افتاد.

او بیان کرد: مهمترین اصل مبارزه با ویروس کرونا پیشگیری است و امروز در این شرایط نسبی آرام بهترین فرصت برای انجام تمهیدات لازم برای عدم برگشت به روز‌های بحرانی کرونا است.

استاندار ایلام در ادامه نسبت به عادی انگاری کرونا در استان هشدار داد و اظهار کرد: اگر رعایت دستورالعمل های بهداشتی به این شکل ضعیف ادامه پیدا کند قطعا روز‌های سختی را در آستانه سال نو در پیش خواهیم داشت.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن اینکه از دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد که در خصوص رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا در مطب‌ها نظارت بیشتری شود افزود: دانشگاه علوم پزشکی در صف مقدم مقابله با کرونا است و در رعایت دستورالعمل ها نیز بایست پیشگام و الگو باشد.

سلیمانی دشتکی در پایان از کمک و همکاری خوب مجموعه عوامل دست اندرکار در ستاد کرونا از دانشگاه علوم پزشکی تا مجموعه عوامل درگیر در طرح شهید سلیمانی ، رسانه‌ها ، صدا و سیما، کلیه دستگاه‌های عضو ستاد کرونا و غیره به ویژه همکاری خوب مردم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.