دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: امام خمینی(ره) نظام دو قطبی جهانی را با تولید قدرت جدید و ظهور قطب اسلام در معادلات جهانی بر هم زد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به انقلاب اسلامی ملت ایران و نقش بی‌بدیل رهبری امام خمینی در سپهر سیاست جهان اظهار کرد: آمریکا با سرمایه‌گذاری میلیارد‌ها دلار و نیز با هزینه نقض حقوق بشر و کشتار بی رحمانه ده‌ها هزار نفر در ایران نتوانست جلو و ظهور قدرت اسلام در معادلات جهانی را بگیرد.

وی تاکید کرد: در نیم قرن گذشته این قدرت روزبه‌روز توانایی‌های بی بدیل خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و جهان در شعاع ۲۰۰۰ کیلومتری زیر ضربه چکش موشکی و پهپادی ایران قرار دارد و امنیت رژیم صهیونیستی که امنیت اعراب و مسلمانان را در معرض خطر قرار داده بود ضعیف‌تر و نحیف‌تر از همیشه شده است و صهیونیست‌ها می‌دانند با ارتکاب کمترین خطایی موجودیت خود را از دست خواهند داد.

بادامچیان ادامه داد: امروز ارتش چندملیتی مقاومت در سراسر منطقه و جهان شکل گرفته و اجازه شرارت و ماجراجویی را از استکبار جهانی گرفته است.

وی افزود: قدرت ایران و اسلام در منطقه و جهان بنا به اعتراف مراکز رصد در غرب روز به روز افزایش پیدا می‌کند و این چیزی نیست که ما ادعا کنیم بلکه آن‌ها به این قدرت اعتراف دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: امروز ملت ایران با تولید قدرت سیاسی، نظامی و حتی اقتصادی جزو چند کشور برجسته دنیا هستند.

بادامچیان با اظهار تاسف از صدور حکم غیرقانونی علیه اسدالله اسدی دیپلمات با سابقه ایرانی در بلژیک گفت: برخلاف همه موازین بین‌المللی یک دیپلمات ایرانی را در اروپا به ۲۰ سال زندان با اتهام واهی محکوم می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهار اخیر دولت آمریکا در مورد پشیمانی آن‌ها در جنگ یمن گفت: آمریکایی‌ها مجبورند بساط خود را از منطقه جمع کنند و این به خاطر مقاومت فرزندان رشید این ملت در کلیه خطوط مقاومت است. اکنون ائتلاف عربستان علیه یمن شکست خورده و فلسفه وجودی آمریکا در منطقه به دلیل رشد روز افزون مقاومت رنگ باخته است.

وی افزود: این واقعیت‌ها یک حقیقت را فریاد می‌زند و آن اینکه هزینه مقاومت به مراتب کمتر از گفتگو و سازش و مذاکرات بی‌حاصل با آمریکاست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به رد لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس، با تقدیر از نمایندگان مجلس گفت: موضع موتلفه برگرداندن بودجه تحویلی به دولت بود. زیرا اگر آن لایحه تصویب می‌شد، تورم شدید در کشور در آغاز سال ۱۴۰۰ اتفاق می‌افتاد و در دوران باقی مانده دولت فعلی ضربه سنگینی به اقتصاد و مردم وارد می‌کرد.

بادامچیان آغاز چهل و سومین بهار آزادی اسلامی را به امام خامنه‌ای، ملت بزرگ ایران و ملل اسلامی و آزادیخواه جهان تبریک گفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل رعایت اصول بهداشتی و وجود معضل کرونا امسال راهپیمایی انجام نمی‌شود، هر فرد و هر جمعی آنچه می‌توانند در بزرگداشت انقلاب اسلامی با رعایت همه موارد بهداشتی انجام دهند.

وی ادامه داد: مسلماً رهنمودهای، ولی امر مسلمین در سالگرد انقلاب اسلامی راه‌گشای وظایف است.

بادامچیان ضمن مسالت علو درجات شهدا و امام شهدا، برای همه کسانی که در ایران و جهان در راه نجات ملت‌ها از ظلم و استکبار جهاد می‌کنند، آرزوی پیروزی شکوهمند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار