انتخاب سرمربی آینده پس از پایان نیم‌فصل

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: هیئت‌مدیره به این نتیجه رسید که ذوب آهن به یک شوک نیاز دارد.

رسول کربکندی سخنگو و عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان درخصوص برکناری رحمان رضایی از نیمکت ذوب آهن اظهار داشت: طبق مصوبات قبلی براساس اولتیماتوم داده شده و عدم نتیجه‌گیری در فرصت مجدد، هیئت‌مدیره به این نتیجه رسید که باید یک شوک به ذوب‌آهن وارد شود.

کربکندی با اشاره به عدم نتیجه‌گیری ذوب آهن با رضایی گفت: مسئولیت فنی تیم به عهده رحمان رضایی بود و البته این نکته قابل ذکر است که اشتباهات تاثیرگذار داوری نیز لطمه زیادی به ذوب آهن زد.

او در ادامه با تشکر از رضایی و کادرفنی برکنار شده خاطرنشان کرد: به کادرفنی قبلی خسته‌نباشید می‌گویم، زحمات زیادی کشیدند، اما خیلی از مسائل باعث نتیجه نگرفتن باشگاه شد. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که تیم ذوب‌آهن به یک تغییر نیاز دارد.

سخنگوی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره گزینه‌های مدنظر هیئت‌مدیره برای نیمکت ذوب آهن گفت: دو، سه گزینه مربیگری برای نیمکت وجود دارد که در حال بررسی آن‌ها هستیم تا پس از برگزاری آخرین بازی نیم فصل اول سرمربی آینده ذوب آهن را انتخاب کنیم.

او افزود: تلاش می‌کنیم سرمربی آینده لیگ برتری باشد و قطعاً از مربیان بومی و سابق ذوب‌آهن نیز در کادرفنی استفاده خواهد شد.
کل مجموعه مدیریتی پس از جمع‌بندی به‌اتفاق یک تصمیم مناسب خواهد گرفت.

کربکندی با تکذیب فرهاد مجیدی، مهدی تارتار و مجتبی حسینی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی باشگاه اذعان داشت: آن گزینه‌ها ارتباطی به انتخاب‌های باشگاه نداشته و صرفا ذهنیت رسانه‌ها بوده؛ این افراد را به عنوان گزینه سرمربیگری ذوب‌آهن تایید نمی‌کنم.

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درخصوص حاشیه‌های اخیر دو بازیکن گاندو‌ها گفت: میلاد جهانی و علی دشتی با باشگاه قرارداد دارند، این صحبت‌ها به‌هیچ عنوان حرفه‌ای نیست؛ ضمن اینکه هیچ درخواستی برای باشگاه مبنی بر جذب بازیکن نیامده است.

او در ادامه بیان کرد: علی دشتی بعد از پایان مصدومیت در ترکیب ذوب آهن قرار گرفت و تا پایان فصل نیز با باشگاه قرارداد دارد. اینگونه نیست که بازیکن بتواند با تصمیم خودش قراردادش را فسخ کند.

کربکندی در پاسخ به این سوال که آیا در هفته آینده سرمربی تیم انتخاب می‌شود یا خیر گفت: ممکن است مربی مد نظر ما به‌دلیل شرایط قرارداد بعد از نیم فصل بتواند از باشگاه جدا شود بنابراین باید صبر کنیم تا یک بازی آینده نیز انجام شود.

او در پایان با اشاره به جذب بازیکن برای تقویت تیم اظهار داشت: قطعاً با انتخاب سرمربی جدید طبق درخواست سرمربی مبنی بر جذب بازیکن و در صورت شرایط مناسب بازیکنان مدنظر را جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.