پرداخت تسهیلات به سه هزار و ۵۸۶ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

طی ۱۰ ماهه امسال سه هزار و ۵۸۶ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تسهیلات حمایتی و کارگشایی دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال سه هزار و ۵۸۶ مددجوی این نهاد تسهیلات حمایتی و کارگشایی دریافت کرده‌اند.

او بابیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی به خانواده‌های نیازمند با رویکرد رفع بخشی از مشکلات اقتصادی آن‌ها انجام می‌شود افزود: مددجویان جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و دو بانک عامل دیگر معرفی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به دو هزار و ۱۹۲ نفر اضافه کرد: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

او با اشاره به شعار صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مبنی بر اینکه «بهره جای دیگرست» گفت: در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سعی می‌شود تمامی منابع موجود و سپرده‌های جذب شده از خیران و عموم مردم به پرداخت تسهیلات اختصاص یابد.

ملک پور بابیان اینکه پرداخت وام قرض‌الحسنه از اولویت‌های این صندوق است ادامه داد: صندوق امداد ولایت هیچ بهره‌ای برای پرداخت تسهیلات دریافت نمی‌کند، همچنین تمامی خدمات بانکی به سپرده‌گذاران این صندوق ارائه می‌شود.

او گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان می‌توانند جهت افتتاح حساب به شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار