مرکز نیکوکاری «نهال انقلاب» با حضور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرکز نیکوکاری «نهال انقلاب» با حضور سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افتتاح شد.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه دومین مرکز نیکوکاری دانشگاهی در سطح استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برخی از دانشجویان در تأمین هزینه‌های رفت و آمد، تهیه کتاب‌های درسی و سایر هزینه‌های تحصیلی با مشکلات اقتصادی مواجه هستند که با راه‌اندازی چنین مراکزی امیدواریم بخشی از نیاز‌های مالی آن‌ها تأمین شود.


بیشتر بخوانید


او با پرداخت کمک نقدی به صندوق این مرکز نیکوکاری افزود: دانشجویان نیازمند این دانشگاه می‌توانند تسهیلاتی به مبلغ دو میلیون تومان از صندوق رفاه دانشجویی دریافت کنند.

محسن سلیمی رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرکرد نیز در ادامه گفت: مراکز نیکوکاری در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت راه‌اندازی می‌شوند.

او افزود: تأمین شهریه، کمک‌های معیشتی و تهیه لوازم مورد نیاز تحصیلی دانشجویان از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز نیکوکاری در سطح دانشگاه‌ها است که توسط اعضای هیئت امنای مرکز اداره می‌شوند و تنها کمیته امداد بر روند انجام کار نظارت دارد.

سلیمی با اشاره به فعالیت ۲۱ مرکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد در شهرکرد بیان کرد: از این مجموع دو مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد شهرکرد و دانشگاه علوم پزشکی فعال هستند.

۹۴ مرکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی (درمانی و کارآفرینی) در استان راه‌اندازی با نظارت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اداره می‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار