رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و مجازی در کرمان برگزار می‌شود.

حسین انجم شعاع، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: همزمان با ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی خودرویی خانوادگی همزمان با سراسر استان در شهر کرمان نیز در محور هفت باغ علوی برگزار می‌شود.

 او افزود: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن از ابتدای هفت باغ علوی از سمت کرمان آغاز می‌شود.

انجم شعاع تصریح کرد: این راهپیمایی به طول ۱۵ کیلومتر تا مقابل پارک لاله‌های مقاومت ادامه دارد.

او تصریح کرد: مردم برای شرکت در راهپیمایی خودرویی خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن، عدد ۲۲ را به شماره ۳۰۰۰۵۸۸۳۱۱ پیامک کنند.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، نورافشانی ساعت ۲۱ در روز سه شنبه ۲۱ بهمن را از دیگر برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: این مراسم در ۴۲ نقطه از شهر کرمان همزمان با سراسر کشور و استان برگزار می‌شود.

 او راهپیمایی مجازی را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد و بیان داشت: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال در کرمان علاوه بر راهپیمایی خودرویی در بستر فضای مجازی به آدرس: fajr.ccoip.ir برگزار می‌شود.

انجم شعاع تصریح کرد: متـن اطـلاعـیــه دعــوت فـراخــوان عـمومـی در آدرس سایت شورا، در لینک https://b۲n.ir/۲۷۰۹۹۰ قرار دارد.

 انجم شعاع برگزاری مسابقه بهترین تزئین خودرو را از دیگر برنامه‌های ۲۲ بهمن دانست و افزود: به ۲۲ برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

او بیان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تصاویر خود را به شماره ۰۹۳۵۷۹۰۵۶۸۱ در پیام رسان واتساپ و ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار