به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم محمودزاده، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، دوشنبه ۲۰ بهمن ماه در جلسه مدیران مخابرات منطقه تهران، گفت: "با تکیه به تعهد، تخصص و مسئولیت پذیری کارکنان، شرکت مخابرات به جایگاه اصلی خود باز میگردد."
محمود زاده در این جلسه که با حضور ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، معاونان، مدیران ستادی و مناطق تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادآوری خاطرات ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به اقدامات انجام شده طی سالیان گذشته در حوزه ارتباطات و مخابرات در کشور اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت توسعه تکنولوژیهای نوین ارتباطی، به سرمایه گذاری در حوزه تلفن ثابت و باند پهن تاکید کرد و اظهارداشت: "با استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیتهای موجود شبکه زیرساخت مخابراتی، میتوان به ارائه خدمات بهتر به شهروندان پرداخت."
بیشتر بخوانید
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات و اقدامات شبانه روزی مدیریت و کارکنان مخابرات منطقه تهران، مجموعه پرسنل مخابرات کشور را نیروهایی متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر توصیف کرد و افزود: "این ویژگی به عنوان یک مزیت مهم و تاثیر گذار، در کنار توجه به بسترهای فنی و ارزش ذاتی شبکه زیرساخت موجود با ایجاد ساز و کارهای مناسب و همچنین سرمایه گذاریهای جدید و ارائه سرویسهای ارزش افزوده، میتواند موجب ارتقای جایگاه شرکت مخابرات در کشور و افزایش سود آوری آن شود."
محمود زاده ضمن تاکید بر رفع سریع و به موقع خرابیهای احتمالی در شبکه مخابراتی، خواستار آن شد تا با توسعه و در دسترسی همگان قرار گرفتن سرویسهای باند پهن بر بستر فیبرنوری و بهره مندی همه شهروندان از تکنولوژیهای جدید ارتباطی و مخابراتی همچون ftth تقاضاها و نیازهای ارتباطی جامعه مورد اجابت قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن اشاره به عدم تغییر تعرفههای مخابراتی طی سالیان متمادی، بر ضرورت عادلانه سازی تعرفههای تلفن ثابت برای توسعه بیشتر خدمات مخابراتی تاکید و آن را برای توسعه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در راستای ارائه خدمات جدید مخابراتی به همه مردم ضروری دانست.
وی در پایان، مخابرات منطقه تهران را به نسبت سایر استانها و شهرستانها، به عنوان پایلوت کشوری دانست و ضمن آگاهی از آخرین وضعیت فنی شبکه مخابراتی استان تهران افزود: باید ارائه سرویسهای متنوع مخابراتی در این استان الگو سازی شود و پس از آن به سایر استانها و مناطق مخابراتی کشور تسری یابد.
شایان ذکر است در ابتدای این نشست، ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران نیز گزارشی از وضعیت موجود تلفن ثابت و سرویسهای باند پهن در استان تهران و همچنین اقدامات انجام شده در راستای بهبود خدمت رسانی و فراهم ساختن امکانات ارتباطی در سطح استان ارائه کرد.
تشریح و تبیین آخرین وضعیت شبکه مخابراتی استان تهران در حوزههای فنی، تجاری و مالی از دیگر محورهای مورد بحث و بررسی در این نشست بود.
انتهای پیام/