پیشرفت فیزیکی سد مخزنی عنبران نزدیک به ۵۰ درصد رسیده است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: کارگاه اجرایی سد مخزنی عنبران با تخصیص اعتبار لازم پیشرفت فیزیکی این پروژه به نزدیک ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس جنگی مرنی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در بازدید از سد مخزنی عنبران گفت: کارگاه اجرایی سد مخزنی عنبران با تخصیص اعتبار لازم در سال جاری، فعالیت خود را افزایش داده و پیشرفت فیزیکی این پروژه به نزدیک ۵۰ درصد رسیده است.

او تصریح کرد: کارگاه احداث سد عنبران علی رغم نامساعد بودن شرایط جوی در منطقه طی ماه‌های اخیر، در جبهه‌های کاری مختلف فعال بوده است و فعالیت‌های اجرایی در بخش‌های مختلف تداوم دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: تمامی سعی و تلاش شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بر این است تا با دریافت اعتبار مالی لازم، طرح سد مخزنی عنبران را تا پایان دولت و در شش ماهه اول سال آتی به اتمام برساند.

جنگی مرنی با تشکر از حمایت‌ها و پیگیری‌های مسئولان ارشد استانی و ملی برای تامین اعتبار مالی این طرح عنوان کرد: خوشبختانه منابع مالی مناسب در ماه‌های اخیر برای این طرح دریافت شده است و عملیات احداث سد با سرعت در حال انجام می‌باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز در این بازدید با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای توسعه پایدار استان اردبیل قابل توجه و چشمگیر است و موجب رونق فضای کسب و کار و تولید در بخش‌های مختلف اقتصادی در استان می‌شود.

علیرضا نوروزی افزود: همت و تلاش کم نظیر و مستمر شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل برای تداوم فعالیت‌ها در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بخش آب استان اردبیل ستودنی است و دستگاه‌های پشتیبان در استان نیز همگام و همراه با شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، در پیشبرد و به نتیجه رساندن طرح‌های آب فعالیت و تلاش می‌کنند.

او تداوم فعالیت‌ها در طرح‌ها و پروژه‌های بخش آب را حرکتی تاثیرگذار در آبادانی و توسعه استان توصیف کرد و گفت: باید برنامه‌ها و اقدامات و فرهنگ کاری ما حرکت به سوی توسعه استان باشد.

گفتنی است سد عنبران از نوع خاکی با هسته رسی و با حجم یک میلیون مترمکعب و طول تاج ۳۹۰ متر و ارتفاع ۲۲ متر از سال ۹۷ درحال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.