آیین رونمایی از برنامه دولت مردمی و تحول‌گرا برگزار شد.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین رونمایی از برنامه دولت مردمی و تحول‌گرا با حضور شخصیت‌های برجسته و فرهیخته سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این رویداد که با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار شد محمد ناظمی اردکانی با انتقاد از سوء مدیریت‌های ۸ ساله در کشور گفت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نه تنها مشکلات کشور برطرف نشد، بلکه با فرصت سوزی‌های گسترده‌ای که صورت گرفت، دچار وضعیف نابسامان فعلی شده ایم. امروز نه تنها چرخ سانتریفیوژ‌ها نمی‌چرخد، بلکه چرخ زندگی مردم هم به گل نشسته است. اعتماد جامعه دچار آسیب شده است و مسئولان حتی قادر به مدیریت بازار سرمایه‌ای که با اقبال مردم روبرو شده نیز نیستند.

وی با اشاره به ساختار برنامه تدوین شده افزود: در این برنامه تلاش شده است با ۳۰ اقدام عملیاتی تحولی عظیم در وضعیت رفاه ورونق اقتصادی جامعه ایجاد شود. این برای اولین بار است که یک مجموعه نخبگانی در راستای اعتمادسازی در جامعه اقدام به تهیه نقشه راه می‌کند که باید آن را به فال نیک گرفت.

ناظمی اردکانی در پایان گفت امیدواریم به حول و قوه الهی دولت مردمی و تحول گرا "یار ملت" باشد.

همچنین در ادامه این آیین مهدی چمران با تقدیر از اقدام صورت گرفته در جامعه اسلامی مدیران خاطرنشان کرد: انتخاب ما فقط رئیس جمهور نباشد و باید گروهی که با او همکاری می‌کنند هم مشخص باشد، بعد از انتخابات باید نظارت کنیم، باید گزینه‌ای که انتخاب می‌شود شایسته و توانمند باشد و دولتی جوان تشکیل دهد.

در این نشست مهدی چمران، زریبافان، رحماندوست، حجت الاسلام میرتاج الدینی، حجت الاسلام امیری فر، طریقت منفرد، اسماعیلی، دهقانی فیروزآبادی و نیکنام افتخاری به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

گفتنی است با تلاش‌های قریب به یک ساله ۲۲ کارگروه تخصصی تدوین و برنامه دولت مردمی و تحول گرا که با هدایت محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران صورت پذیرفت برنامه پیشنهادی این حزب برای دولت سیزدهم رونمایی گردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار