به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد ملی بازیهای رایانهای این روزها در تدارک اجرای پویشی برای بازیهای ایرانی است که قرار است از ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود. پویشی که هر چند قرار است فرصتی برای معرفی همه بازیهای ایرانی باشد، اما فرصت ویژهتری است برای بازیهای تازه منتشر شدهای که هنوز خیلی فرصتی برای تبلیغات و معرفی پیدا نکردهاند.
بیشتر بخوانید
کمپین «بازینو» هر چند حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان ایرانی بازیهای ویدئویی را در راستای تحقق یکی از مهمترین ماموریتهای بنیاد ملی بازیهای رایانهای نشانه گرفته؛ اما اهداف مهم دیگری، چون جذب کاربر برای بازیهای موبایلی باکیفیت ایرانی و به تبع آن افزایش درآمد استودیوهای بازیسازی ایرانی و همچنین فراهم کردن زمینه گسترده آشنایی کاربران ایرانی با این بازیها را در نظر گرفته است. حالا سوال اینجاست که در کمپین نوروزی «بازینو» قرار است چه اتفاقی بیفتد؟
کمپین نوروزی بازیهای موبایلی ایرانی «بازینو»، فرصتی است برای عرضه و معرفی تمام محصولات تولید شده توسط بازیسازان ایرانی. اما شرایط شرکت بازیسازان در این کمپین این طور تعریف شده که پس از اعلام فراخوان، تمامی بازیسازان ایرانی که حداقل یک محصول در یکی از فروشگاههای ایرانی عرضه دیجیتال بازیهای موبایلی ارائه کرده باشند، میتوانند درخواست خود را برای حضور در این کمپین ثبت نمایند. پس از ثبت درخواستها، شورای ارزیابی با توجه به شاخصهای بازیهای متقاضی شرکت در کمپین، بازیهای نهایی را انتخاب و عناوین بازیهای منتخب بهصورت عمومی اعلام میشود.
شورای ارزیابی کمپین نوروزی «بازینو» بازیهای تیمها و شرکتهای متقاضی را براساس شاخصهایی مثل مدت زمان انتشار بازی، امتیاز بازی در فروشگاهها، تعداد نصب فعال بازی، مدل درآمدی بازی و ... بررسی میکنند. علاوه بر شاخصهای ذکر شده، بازیهایی که امکان برگزاری مسابقات آنلاین برای نوروز ۱۴۰۰ و طراحی هنری و بازی ویژهای برای نوروز ۱۴۰۰ داشته باشند نیز در انتخاب بازیها برای کمپین نوروزی «بازینو» از امتیاز ویژهای برخوردار خواهند بود.
متقاضیان میتوانند از طریق این لینک، تا ۳۰ بهمن ماه اقدام به ثبت درخواست برای حضور بازی خود در کمپین نوروزی «بازینو» نمایند.
تبلیغات بازیهای منتخب در این کمپین نیز از طریق تمامی کانالهای عرضه محتوای تبلیغاتی برای کاربران به معرض نمایش درخواهد آمد و کاربر با کلیک و انتخاب هر یک از ورودیهای طراحی شده برای کمپین به صفحه میزبان در سایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای هدایت میشود تا از طریق این صفحه به لینک دریافت و نصب بازیهای شرکتکننده در این کمپین در یکی از فروشگاه های عرضه دیجیتال بازیهای موبایلی دسترسی پیدا کند.
انتهای پیام/