به مناسبت گرامی داشت روز ۲۲بهمن تمثال شهدا در شهرک شهید مدنی رونمایی شد.

محمد رضا فیضی منش مدیر شهرداری منطقه سه همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری، و اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و تفکرشهدای گرانقدر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: این منطقه علیرغم مشکلات اقتصادی موجود توانسته است طرح‌های فرهنگی تاثیرگذاری را در کنار انجام موفقیت آمیز طرح‌های عمرانی به سرانجام برساند.

او افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهرداری همدان اقدامات مختلفی را انجام داده است که در این میان رونمایی ۲۴تمثال از شهدا که از سوی شهرداری منطقه سه با همکاری هیئت امنا و بسیج در ۲۲بهمن ماه انجام شد از نمونه‌های مورد اشاره است.

مدیر شهرداری منطقه سه با اشاره به اهمیت مراکز فرهنگی و ایجاد فرهنگسراها، تصریح کرد:مراکز فرهنگی نقش مهم و اساسی در اعتلای شهرنشینی دارند و افزون بر آن که مکان‌هایی برای گذران اوقات فراغت شهروندان محسوب می‌شوند رسالت مهم آموزش همگانی مردم را نیز عهده دار هستند.

فیضی منش ادامه داد: این حرکت یک رسالت همگانی است و شهرداری منطقه سه در این موضوع پیشگام خواهد بود.

او گفت: بررسی و شناخت کمبود ها، نیاز‌ها و نارسایی‌های اجتماعی و فرهنگی البته در چارچوب اختیارات مطرح در شهرداری و تهیه طرح‌ها و پیشنهاد‌های اصلاحی و راه حل‌های کاربردی در این زمینه‌ها جهت برنامه ریزی و ارائه به مسئولان مرتبط و طرف مشارکت از اقدامات مد نظر و مورد توجه است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.