انتشار کتاب راهنمای قارچ خوراکی در چهارمحال و بختیاری

کتاب «راهنمای قارچ خوراکی» به همت انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب «راهنمای قارچ خوراکی» به تألیف مارک دن اودن و توسط دکتر گل نوش بنی طالبی دکتری فیزیک و حفاظت خاک دانشگاه صنعتی اصفهان و دکتر صاحب سودائی مشائی عضو هیأت علمی گروه علوم و مهندسی خاک دانشگاه شهرکرد در ۳۹۸ صفحه در قطع وزیری، ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است. 


بیشتر بخوانید


در معرفی کتاب آمده است: پرورش قارچ یک علم محض نیست. هنر واقعی یادگیری دیدن، تفسیر و پاسخ صحیح به نشانه‌ها است و این هنر قابل تسلط و یادگیری است. روند رشد موفقیت آمیز قارچ با ارزیابی مواد خام مورد استفاده برای تولید کمپوست شروع می‌شود که پایه و اساس یک فرایند کمپوست سازی بهینه است. 

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه‌های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ و در روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات ۸ تا ۱۶ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار