اعزام مبلغ به مناسبت شهادت امام هادی (ع) به سراسر کشور

مؤسسه امام هادی (ع) قم اقدام به اعزام مبلغ به سراسر کشور هم‌زمان با ایام شهادت امام هادی (ع) کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام احمد قادری،معاون ارتباطات مؤسسه امام هادی (ع) قم اعلام کرد: هم‌زمان با شهادت امام هادی علیه‌السلام ، مؤسسه امام هادی (ع) قم مبلغان دینی را جهت تعظیم و پاسداشت شهادت حضرت هادی (ع) به مناطق مختلف کشور، اعزام می‌نماید.

او افزود: امسال و در شرایط کرونایی که تعدادی از شهر‌ها و مناطق کشور در وضعیت هشدار و رنگ قرمز و نارنجی هستند، اعزام‌های مؤسسه، صرفاً به شهر‌های با رنگ آبی که مشکل تردد وجود ندارد، خواهد بود.

معاون ارتباطات مؤسسه امام هادی (ع) قم با بیان این که مدت‌زمان این اعزام، از شب شهادت آن حضرت تا شام شهادت ایشان خواهد بود، گفت: از جمله شرایط ثبت‌نام برای پذیرش و اعزام طلاب، داشتن حداقل تحصیلات سطح دو حوزه و پرونده در یکی از نهاد‌های اعزام مبلغ است.

قادری همچنین اضافه کرد:به منظور ترویج فرهنگ قرائت زیارت جامعه کبیره هم‌زمان با ایام شهادت امام هادی علیه‌السلام از جمله وظایف مبلغان اعزامی علاوه بر برگزاری نماز جماعت و مراسم سخنرانی و عزا، برگزاری یک جلسه قرائت زیارت جامعه کبیره که یادگار ارزشمند امام هادی علیه‌السلام است، خواهد بود که قطعاً با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام خواهد گرفت.

او افزود: زمان ثبت‌نام این اعزام را از امروز ۲۳ بهمن‌ماه تا  ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ و صرفاً از طریق سایت مؤسسه امام هادی علیه‌السلام به نشانی www.imamhadi.ir اعلام نمود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار