درخشش پرتابگر فارس در مسابقات جایزه بزرگ امارات

سید علی اصغر جوانمردی با کسب مدال نقره بار دیگر ورودی پارالمپیک توکیو را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سومین روز از مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ امارات در بخش جانبازان و معلولین، سید علی اصغر جوانمردی ورزشکار فارسی در بخش پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۸۷ سانتیمتر با ایستادن بر سکوی نائب قهرمانی، بار دیگر ورودی کسب سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

جوانمردی پس از این مسابقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، گفت: رقابت خوبی با رقبا داشتم و از رکورد‌هایی که ثبت کردم با توجه به شرایط تمرینات رضایت دارم و خوشحالم که دوباره ورودی پارالمپیک توکیو را کسب کردم.

او افزود: در ماده پرتاب وزنه جانبازان و معلولان که بنده شرکت کرده بودم ۱۲ ورزشکار که همگی از پرتاب گران به نام بودند حضور داشتند که، چون این مسابقات پیش از پارالمپیک برگزار می‌شد از سطح بالایی برخوردار بود.

پس از سید علی اصغر جوانمردی از ایران که نائب قهرمان شد، الان کوکولیتی از روسیه و داسلان موکاشبکوف از قزاقستان در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در مسابقات پرتاب وزنه جانبازان و معلولان حسنی الدین نورباکوف از کشور ازبکستان که علی اصغر جوانمردی پیش از حضور در این رقابت‌ها بعنوان مهمترین رقیبش نام برده بود با رکورد ۱۵ متر و ۹۴ سانتیمتر به مدال طلا رسید.

علی اصغر جوانمردی ورودی پارالمپیک توکیو را برای نخستین بار ۲۰ آبان ۹۸ در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان با کسب مقام چهارم به دست آورده بود.

مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ امارات با حضور ۶۰۲ ورزشکار از ۵۴ کشور جهان در شهر دوبی در حال برگزاری است.

با تصمیم برگزار کنندگان این دوره از رقابت‌ها به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و نیز شرایط خاص بیماری کرونا، توزیع مدال نفرات برتر به صورت مجازی صورت می‌گیرد و مدال‌ها به سرپرستان تیم‌ها در هتل تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار