دومینیک راب با درخواست نمایندگان محافظه کار این کشور برای تعیین زمان کاهش محدودیت‌های کرونایی مخالفت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری بی بی سی، وزیر خارحه انگلیس با درخواست‌ها برای تعیین زمانی برای کاهش محدودیت‌های کرونایی مخالفت کرد.

دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با شبکه خبری بی بی سی با مخالفت با درخواست نمایندگان محافظه کار برای تعیین زمانی برای این مسأله که چه زمانی اقدامات قرنطینه‌ای انگلیس کاهش خواهد یافت، مخالفت کرد و گفت دولت محتاطانه عمل می‌کند.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه با بیان اینکه به عرضه و توزیع واکسن اطمینان دارد، گفت: شما نمی‌توانید از مدارک پیشی بگیرید. ما نیز از امید و آرزو‌ها برای خروج از این قرنطینه سخن می‌گوییم. ما می‌خواهیم این مسأله به شکلی مسئولانه و ایمن انجام شود و به خاطر همین، باید مبتنی بر شواهد باشد.

گفتنی است یک گروه مخالف قرنطینه در انگلیس که از سوی نمایندگان محافظه کار این کشور درست شده است، گفته باید تمامی محدودیت‌ها تا پایان ماه آوریل برداشته شود.

این گروه در نامه‌ای به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس گفته بود پس از آنکه نُه گروه اولویتی در این کشور واکسینه شوند- مسأله‌ای که دولت برنامه ریزی کرده است تا ماه مه انجام دهد- بهانه‌ای برای قوانین محدودیتی برای کرونا باقی نمی‌ماند.

این گروه که در ماه نوامبر برای مخالفت با سومین اقدامات قرنطینه‌ای تشکیل شد، گفته است از حمایت ۶۳ نماینده برای این نامه خود برخوردار است و نخست وزیر، بوریس جانسون باید برنامه‌ای را برای بازگشت به زندگی نُرمال تدارک ببیند.

گفتنی است تا کنون بیش از ۴ میلیون نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، قریب به ۱۱۷ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین تا کنون بیش از ۱۰۹ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار