مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: زیرساخت‌های این طرح در کل کشور تا حد زیادی آماده شده است.

سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در حاشیه جلسه امروز ستاد فرهنگی اجتماعی و امور خانواده استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: گفت: زیرساخت‌های طرح  حذف دفترچه‌های درمانی در کل کشور تا حد زیادی آماده شده تا از اول اسفندماه این طرح اجرا شود.

سهرابی افزود: بنا به تصمیمات مسئولان کشور از اول اسفند دفترچه تامین اجتماعی اجتماعی و بیمه سلامت از سبد کالای درمان حذف خواهد شد.

او اضافه کرد: ارائه راحت تر، سریع تر، بهتر، حرفه‌ای‌تر و به صرفه‌تر خدمات درمان از مزایای طرح حذف دفترچه‌های خدمات درمان خواهد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: پزشکان، داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها کاملاً به این طرح واقفند و بیماران برای مراجعه به پزشک حتما کد ملی یا جلد دفترچه درمان را همراه داشته باشد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم در این جلسه بر لزوم همکاری و مساعدت دستگاه‌ها و مردم در اجرای طرح
حذف دفترچه‌های درمانی تاکید کرد.

اکرمی افزود: اجرای این طرح یکی از خدمات ارزنده مسئولان در راستای خدمات بهتر و تکریم ارباب رجوع است که باید اطلاع رسانی شود و همه باید به این طرح کمک کنند.

جلسه ستاد فرهنگی اجتماعی و امور خانواده استان مرکزی با حضور اعضاء و مدیران ادارات مربوطه به ریاست اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی برگزار برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.