مربی تیم فوتبال نساجی درباره نتایج ضعیف این تیم شمالی در نیم فصل اول توضیحاتی را بیان کرد.

میثم بائو مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره عملکرد این تیم شمالی در نیم فصل اول اظهار کرد: تیمی در شان نام نساجی بسته نشده بود. ۷ - ۸ بازیکن تاپ را از دست دادیم. قصد داریم نتایج گذشته را با یارگیری در نیم فصل دوم جبران کنیم.

مربی نساجی مازندران درباره اینکه گفته می‌شود نتایج ضعیف این تیم به شرط بندی برخی از بازیکنان بر می‌گردد، اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم که بازیکنان ما این کار‌ها را انجام بدهند، چون من تک تک بازیکنان را می‌شناسم و آن‌ها شرف و اعتبار تیم خود را به پول ناچیز نمی‌فروشند. این موضوع را تایید نمی‌کنم. بازیکنان ما با همه وجود خود بازی می‌کنند و داشته‌های ما همین حد و اندازه است.

او ادامه داد: ما در همه خطوط باید بازیکن بگیریم. ۶ بازیکن لیگ برتری و ۳ بازیکن آزاد می‌توانیم جذب کنیم. مهدی نظری مصدوم است و اگر کادر پزشکی تشخیص بدهد که او نمی‌تواند نساجی را همراهی کند در آن صورت شاید نظری را برای نیم فصل دوم کنار بگذاریم.

تیم نساجی را با همدلی به جایگاه اصلی اش می رسانیم 

بائو بیان کرد: تلاش می‌کنیم تیم خوبی برای نیم فصل دوم بسازیم تا دل هواداران را شاد کنیم. قصد داریم نساجی را با همدلی به جایگاه اصلی و واقعی خود برسانیم.

تیم نساجی چیزی برای از دست دادن ندارد 

بائو درباره بازی نساجی برابر آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم بیان کرد: تمرینات از روز گذشته شروع شده است. تیم آلومینیوم در بهترین شرایط قرار دارد، اما ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم. همه بازی‌ها برای ما در نیم فصل دوم حکم فینال را دارد.

مربی نساجی مازندران درباره اینکه تیم نساجی در لیگ برتر می‌ماند، گفت: تلاش می‌کنیم تا تیم بماند. زمان زیادی داریم تا با همدلی کادر فنی، بازیکنان و هواداران نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار