با اجرای طرح حامی بیمه قالیبافان، قالیبافان کرمانشاهی می‌توانند برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، باقرخانی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گفت : طرح «حامی بیمه قالیبافان» یک طرح ملی است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز ملی فرش ایران با مشارکت بخش خصوصی شامل شرکت سهامی بیمه ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران راه اندازی شده است.

او گفت : در این طرح به قالیبافان تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات ۳ ساله با کارمزد ۴ درصد توسط بانک مهرایران برای پوشش بیمه درمان تکمیلی پرداخت می‌شود.

او افزود: شرکت بیمه‌ای طرف قرارداد در این طرح شرکت سهامی بیمه ایران است که هزینه بیمه تکمیلی متقاضی به صورت مستقیم از طرف بانک مهر ایران به حساب شرکت بیمه واریز می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان افزود: ثبت نام در این طرح بصورت هوشمند و از طریق کد دستوری #۳۱۰۰۰*۶۶۵۵* انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری قالیبافان نیست.

باقرخانی با بیان اینکه ۶ هزار و ۴۸۶ نفر از قالیبافان استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار قالیباف به صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شده اند که در آینده نزدیک و پس از احراز هویت از مزایای این بیمه بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.