معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تکمیل تخت‌های ICU در ۵ بیمارستان گفت: تجهیز بیمارستان طالقانی درحال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد سلطانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تکمیل تخت‌های ICU در ۵ بیمارستان گفت: برنامه ریزی لازم برای افزایش تخت‌های ICU در بیمارستان‌های خوزستان را انجام دادیم و مقرر شد بیمارستان بقایی چندین تخت در اختیار ما قرار دهد تا مشکل ما در این زمینه کمتر شود.

او با بیان اینکه بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز از روز یکشنبه وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر مشغول تجهیز این بیمارستان از نظر پرسنل و امکانات درمانی هستیم تا در روز‌های آینده پاسخگوی نیاز مردم باشیم و با توجه به اینکه زیرساخت‌های یک بیمارستان بزرگ در آنجا وجود ندارد ما مجبور به استقرار تخت عادی در بیمارستان طالقانی هستیم.

سلطانی با بیان اینکه ۴۰ تخت عادی برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است، افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های رازی، سینا، امیرالمومنین (ع)، فاطمه الزهرا (س) و گلستان مشغول خدمات دهی به بیماران هستند و امیدواریم مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از پیک سوم بیماری خارج شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تردد‌های درون شهری و تجمع‌های خانوادگی و دورهمی‌ها را عامل بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا در استان دانست و بیان داشت: امیدواریم مردم همچون پیک دوم بیماری، این موارد را جدی گرفته و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

هم اکنون ۱۰ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند؛ ورود و خروج به شهر‌های قرمز و تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع بوده و روند شیوع کرونا در استان روند صعودی داشته و زنگ خطر ابتلا به کرونا در خوزستان به صدا درآمده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار