۳۵۰ راهدار با توجه به سرمای هوا در جاده‌های مازندران مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روز‌های آینده، در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

او افزود:راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، آمادگی کامل برای اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی را دارند.

نجفی گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران مازندران طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان مجهز و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.