افتتاح ۱۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آوج

۱۴ واحد مسکونی مددجویان با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی در شهرستان آوج افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،بختیاری در نشست با کارکنان کمیته امداد شهرستان آوج گفت:تحقق کامل تعهدات کمیته امداد استان قزوین در بخش اشتغال در استان قزوین سهم اشتغال چهار هزار و ۸۸۰ نفر بود که تا به امروز به صورت ۱۰۰ درصد تحقق یافته و بیشتر از درصد ابلاغ شده هم بوده است.

او افزود : در استان قزوین یک تعامل و وحدت مثال زدنی با محوریت امام جمعه قزوین و دولتمردان و ائمه جمعه و سایر مسوولان برای خدمت رسانی به مردم به ویژه اقشار محروم به وجود آمده که بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

رییس کمبته امداد گفت : در تعدادی از استان‌ها همکاری‌های لازم بین بانک‌ها و کمیته امداد نبوده، ولی این مهم به خوبی در استان قزوین مشاهده می‌شود که می‌تواند الگوی مناسبی برای استان‌های دیگر باشد.

او افزود : در کنار اشتغالزایی، تامین مسکن محرومان اولویت اساسی کمیته امداد برای سال آینده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بیشترین خدمات را به نیازمندان ارایه دهیم.

بختیاری گفت: استان قزوین با توجه به همین اتحاد و همدلی رتبه نخست اشتغال کشور را به دست آورده است و امیدواریم این مسیر با تمام قدرت ادامه یابد.

رییس کمیته امداد افزود : با توجه به هماهنگی موجود در ۳ سال آینده می‌توانیم ادعا کنیم که در استان قزوین مددجوی فاقد مسکن نخواهیم داشت.

سید مرتضی بختیاری در سفری ۲ روزه برای افتتاح طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ع) به استان قزوین سفر کرده است.

۱۴ واحد مسکونی مددجویان با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی در شهرستان آوج افتتاح شد که این واحدها در سه هزار و ۲۰۰ متر مربع ساخته شده است .

این واحد‌های مسکونی در سه هزار و ۲۰۰ متر مربع ساخته شده که هزینه ساخت آن از طریق پرداخت تسهیلات، کمک بلاعوض کمیته امداد و بنیاد مسکن و سهم آورده متقاضیان تامین شده است.

هر واحد مسکونی ۷۲ متر است که برای حداث آن ۹۰ میلیون تومان هزینه شده است.

در مجموع برای ۱۴ واحد مسکونی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از افتتاح این طرح از دو طرح اشتغالزایی هم بازدید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار