مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از ارائه خدمات به مشترکین اپراتور تلفن همراه ایرانسل در همه شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اهمیت دسترسی تمام شهروندان به شبکه ملی اطلاعات برای سهولت در زندگی و کسب و کار به خصوص در زمان شیوع کرونا، گفت: ارائه خدمات مطلوب به همشهریان در ایام کرونا که انجام امور به صورت غیر حضوری مورد تاکید قرار گرفته و شاهد چند برابر شدن مصرف داده هستیم، مستلزم حفظ پایداری، توسعه و ارتقا کمی و کیفی شبکه ارتباطی است.

او ضمن تقدیر از اقدامات اپراتور ایرانسل درطول سال برای توسعه شبکه موبایل استان، رفع مشکل کمبود سیم کارت در برخی از دفاتر استان و همچنین فراهم شدن امکان دسترسی برخی از دفاتر پیشخوان فعال در شهرستان‌ها به سامانه‌های اپراتور برای تسهیل ارائه خدمات به مردم را خواستار شد.

در ادامه، اعضای انجمن دفاتر پیشخوان دولت از ظرفیت‌های دفاتر برای ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین ایرانسل گزارش دادند و برای همکاری اعلام آمادگی کردند.

مسولان توسعه شبکه و شبکه شرکت ایرانسل، نیز از برنامه ریزی برای ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین و تامین سیم کارت‌های ایرانسل در دفاتر پیشخوان دولت استان یزد خبر دادند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.