معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: برای همسوسازی برنامه‌ها با بیانیه گام دوم و تربیت چندساحتی در حال برنامه‌ریزی هستیم.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات این معاونت در زمینه پرورش دانش آموزان طی دوران کرونا اظهار کرد: یکی از بارزترین بخش‌هایی که توانمندی‌های خودش را در فضای مجازی هم به نمایش گذاشته و با شیوع کرونا سریعا به این فضا کوچ کرد، سازمان دانش‌آموزی بود.

او ادامه داد: تشکل پیشتازان را به طور شبکه‌ای تا کف مدرسه بردیم و اگر ادعا می‌کنیم ۵٠ هزار مدرسه تشکل دانش آموزی داریم، ۵٠ هزار گروه و کانال هم در فضای مجازی با همان اهداف شکل گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی همسوسازی شود، گفت: برای تحقق این هدف نشان‌ها و نماد‌های سازمان دانش‌آموزی به دنبال تربیت چندساحتی و همسو با بیانیه گام دوم متناسب‌سازی شد همچنین ارزش‌های کلان کشور و انقلاب هم به عنوان روح حاکم برفعالیت‌های سازمان دیده می‌شود.

برنامه‌ریزی برای تحقق تربیت چند ساحتی دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان اینکه هیئت اندیشه ورز نزدیک به دوسال است کاری را دنبال می‌کنند تا خروجی آن در نهایت تعلیم و تربیت چند ساحتی شود، گفت: ساختار جدیدی در نظر گرفتیم که با فضای تعلیم و تربیت انطباق بیشتری داشته باشد.

کاظمی اضافه کرد: مُهر تشکیلات پیشتازان با رویکرد تمدن سازی رونمایی شد و مدال‌های بین الملی مانند مدال مقاومت، عدالت و ولایت طراحی شد همچنین سطح بندی در نشانه‌ها و نماد‌ها را هم داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.