راهیابی آثار فیلمسازان مازندرانی به جشنواره رضوی

دو فیلم مستند از کارگردانان مازندرانی به چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فیلم‌های لِسِک و یالمان از دو فیلمساز مازندرانی به چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی که از ۴ تا ۷ اسفند در گرگان برگزار می‌شود راه یافت.

او افزود: فیلمه لِسِک به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا وطن دوست، روایتی است از یکی از اسرای ایرانی که در جنگ تحمیلی به مدت ده سال در اسارت بوده و همسر او از سن ۱۷ تا ۲۷ سالگی منتظر بازگشت او می‌ماند.

زارع گفت: فیلم یالمان به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی عیسی بابایی دیگر فیلمساز مازندرانی نیز برشی از زندگی زن ۷۰ ساله به نام خاله زهرا است که با داشتن ۷ فرزند به تنهایی زندگی کرده و برای امرار معاش کار و تلاش می‌کند. همدم وی اردک‌ها و مرغ و خروسش هستند که با آن‌ها سرگرم شده و روزگار می‌گذراند و اگر یک روز آن‌ها را نبیند بیمار می‌شود.

از آغاز اعلام فراخوان جشنواره فیلم کوتاه رضوی تا ۲۰ آذر ماه مجموع هزار و دو اثر در بخش‌های مختلف در سایت جشنواره بارگذاری شد.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.