۳۷۰ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی مازندران در ۴۸ ساعت گذشته برفروبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور، ۳۷۰ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی مازندران در ۴۸ ساعت گذشته از سوی راهداران برفروبی شد.

او افزود: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با همه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

نجفی گفت: ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در حال حاضر در محور‌های مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

او افزود: محور سوادکوه به طول ۳۰ کیلومتر طی ۴ مرحله و ۸۰ تن شن و نمک مصرفی، محور هراز به طول ۱۰۰ کیلومتر در طی ۵ مرحله ۲۰۰ تن شن و نمک مصرفی، محور کندوان به طول ۴۰ کیلومتر در طی ۵ مرحله ۲۵۰ تن شن و نمک مصرفی و محور‌های کوهستانی شهرستان نور به طول ۸۰ کیلومتر و ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان با ۱۰۰ تن شن و نمک مصرفی از جمله مناطقی بودند که عملیات برفروبی در آن‌ها انجام پذیرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و گفت: هموطنان می‌توانند علاوه بر شماره ۱۴۱، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ از شرایط جاده و جوی محور‌ها در طول سال اطلاع حاصل کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.