رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۳۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدانپناه با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۸ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند افزود: از این تعداد ۳۹ نفر مبتلای قطعی و ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او بیان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۴ هزارو ۴۸۱ مورد گزارش شده است.

یزدانپناه گفت: از ۵۳۵ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۱۳ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه و بویراحمد است.

او افزود: بی احتیاطی و سهل انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی منجر به وضعیت هشدار دهنده و قرمز استان می‌شود.

او بیان کرد: متاسفانه افزایش تردد و تجمع در برخی صنوف، ادارات و بانک‌ها نگران کننده بوده و نیاز به مراقبت و احتیاط بیشتری دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
کرونا خودش کم بود دیگه نوه نبیره نتیجه اشم اورد به کمکش کرونای انگلیسی امریکای عراقی فقط نمیدونم چجور متوجه میشن شهرها زردن ابین یا قرمز هستن فقط بای ماسک بزنیم پرتوکاهای بهداشتی رعایت کنیم و از دورهمی و عروسی و تولد خوداری کنیم و گوش به حرف دولت کنیم مسافرت های غیر ضرور خوداری کنیم