مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: امید آرامی کشتی‌گیر این استان به اردوی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی بزرگسالان کشور دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: آرامی قهرمان وزن ۴۲ کیلوگرم کشتی‌فرنگی نوجوانان ۲۰۱۶ گرجستان و قهرمان‌آسیا ۲۰۱۶ چین‌تایپه به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت شد.

او ادامه داد: سرمربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی بزرگسالان برای ایجاد انگیزه در این جوان مستعد سیستان و بلوچستان به مسوولان، مربیان و کشتی‌گیران استان قول مساعدت داده که برای مراحل بعدی اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که به منظور شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک، یا بازی‌های المپیک یا رقابت‌های قهرمانی‌جهان تشکیل می‌شود آرامی را نیز به اردوی تیم‌ملی دعوت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به موفقیت‌های آرامی گفت: این کشتی گیر موفق استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی تاکنون با حضور در رقابت‌های ترکیه، تهران، آذربایجان، تایوان و تفلیس گرجستان پنج مدال طلای بین المللی، آسیایی و جهانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

او افزود: همچنین کسب چند دوره عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت‌های این کشتی گیر سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود.

او تصریح کرد: هم‌اینک افزون‌بر هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار