شرکت گوگل امکان پخش ویدئوهای 4K را به نرم افزار یوتیوب در اندروید اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، یوتیوب دروازه ورود ما به دنیای چندرسانه‌های ، با پیشرفت فناوری، ویژگی‌های بیشتر و خاصی پیدا کرده است. گاهی اوقات ، یوتیوب از برخی ویژگی‌هایی که برنامه‌های رقیب آن به کاربران خود ارائه می‌دهند عقب می‌ماند. اما دیر یا زود یوتیوب مجبور است برای رقابت با آن‌ها قابلیت‌های جدیدی را به نرم افزار خود اضافه کند.

کیفیت تصویری که یوتیوب در سیستم عامل‌های مختلف ارائه می‌دهد به شدت به میزان خوب بودن اتصال اینترنت شما مربوط می‌شود، اما این بیشتر هنگام تماشای فیلم‌های در حال حرکت اهمیت دارد. تا وقتی تلفن هوشمندی دارید که از وضوح ۴K پشتیبانی می‌کند، می‌توانید فیلم‌های یوتیوب را با وضوح بالا تماشا کنید، البته تنها درصورتی که اتصال اینترنت شما بتواند شما را یاری کند.

یوتیوب را از این هفته به صورت 4K ببینید

از این هفته ، یوتیوب گزینه کیفیت با وضوح ۴K را به دستگاه‌های اندرویدی اضافه کرد. اگر تلفن هوشمند شما دارای صفحه نمایش با وضوح Full HD یا HD است ، می‌توانید از نظر تئوری ، فیلم‌های ۴K را در یوتیوب تماشا کنید.

اندروید ویدئو‌های یوتیوب را ۴K پخش می‌کند

اکنون ، این بدان معنا نیست که ویدیویی که مشاهده می‌کنید در واقع با وضوح ۴K بر روی صفحه نمایش +FHD شما اجرا می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد ویدئو‌هایی که با وضوح ۴K مشاهده می‌کنید ، حتی اگر در نمایشگر‌های با وضوح پایین اجرا می‌شوند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

همچنین به لطف مقیاس پایین ، تصویر واضح‌تر است ، بنابراین ممکن است به جای تماشای همان فیلم با وضوح پایین ، تجربه بهتری در تماشای فیلم با وضوح ۴K در صفحه نمایش FHD داشته باشید. گوگل نیز کیفیت این تغییرات جدید را تأیید کرده است.


بیشتر بخوانید :


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۹:۵۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
ترو خدا فیلترشو بردارین این اپارات که باید کلی اینترنت و وقت هزینه کنی تا فیلمتو برداره همین! کمی عدالت !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا به ما چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار