فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از ترخیص ۲۷۵ دستگاه موتورسیکلت از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی حسن حیدری، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ ها، ۲۷۵ دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ قائم شهرستان ترخیص شده است.

او با اشاره به ادامه داشتن این طرح تا پایان امسال افزود: طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی، طرحی است که به منظور جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آن ها، را پلیس راهور در شهرستان و همزمان با سراسر کشور اجرا می کند.

سرهنگ حیدری با اشاره به وجود تعداد ۹۶۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی موجود در پارکینگ قائم فامنین، تصریح کرد: اجرای طرح تسهیل فقط شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که دارای جرایم کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از صاحبان وسایل نقلیه خواست: با همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند مالکیت وسیله نقلیه به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار