باند سرقت در ملایر متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای منزل و دستگیری ۱۱متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ محمدباقر سلگی, فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های منزل این موضوع در دستور کار مأموران این یگان قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه سرانجام مخفیگاه سه نفر از سارقان تحت تعقیب، شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی هر سه متهم دستگیر شدند. 

او افزود:در تحقیقات فنی و تخصصی از متهمان، تعداد پنج فقره سرقت از منازل کشف شد و در ادامه نیز چهار نفر از همدستان سارقان و چهار نفر از مالخران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده هر ۱۱ متهم به مراجع قضایی تحویل شدند، توصیه کرد: شهروندان امکانات خود را به تجهیزات و لوازم بازدارنده و ضدسرقت مجهز کنند و در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در میان بگذارند.

سرهنگ سلگی همچنین از کشف سه وسیله نقلیه مسروقه با هوشمندی پلیس آگاهی ملایر خبر داد و یادآور شد: با اعزام گشت‌های تخصصی و هدفمند مأموران این یگان، یک دستگاه خودروی زانتیا را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه طی هماهنگی با دستگاه قضایی فرد متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در مخفیگاه او تعداد دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد، تاکیدکرد: تلاش همه جانبه‌ای برای کشف پیش دستانه و برخورد بی امان با سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار