معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت گفت: تا زمان بهبود شرایط ویروس کرونا دروس عملی به شیوه حضوری برگزار نخواهد شد.

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دروس عملی در این ترم اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های ما قرار بود در ترم گذشته دروس عملی به صورت حضوری و مجازی برگزار شود، اما با توجه به شیوع خطرناک ویروس کرونا تمامی برنامه ریزی‌ها منتفی شد.

او افزود: با توجه به قرمز شدن شرایط کرونا در تهران تمامی دروس عملی برای حفظ سلامت دانشجویان در ترم گذشته به شیوه الکترونیکی برگزار شد.

واحدی تصریح کرد: در صورت بهبود شرایط ویروس کرونا بخشی از دروس عملی در ترم جاری به شیوه حضوری برگزار خواهد شد، اما تا کنون به علت خطرناک بودن وضعیت بیماری هیچ تصمیمی برای برگزاری دروس عملی نگرفته ایم و این دروس به صورت کاملا الکترونیکی در این ترم برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: نگرانی‌های ما از شیوع موج چهارم ویروس کرونا باعث می‌شود تا برنامه ریزی درستی برای حضور دانشجویان در دانشگاه به مناسبت برگزاری دروس عملی نداشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار