رئیس شورای مشورتی کمیته بانوان شورای وحدت گفت: باید در انتخابات ۱۴۰۰ افراد مفید را بر روی کرسی‌های مسئولیت بنشانیم تا فقر از این کشور رخت ببندد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرضیه وحید دستجردی رئیس شورای مشورتی کمیته بانوان شورای وحدت در همایش بانوان جبهه انقلاب که امروز جمعه برگزار شد گفت: امیدوارم بتوانیم از حضور زنان در جمهوری اسلامی و نقش آن‌ها در پیش‌برد اهداف کشور به نحو احسن استفاده کنیم. همچنان‌که در سنوات گذشته از حضور زنان استفاده شده به عنوان مثال بنده در دور چهار و پنجم به همت جامعه روحانیت مبارز از مردم تهران رای گرفتم و وارد مجلس شدم. این جامعه تلاش‌ها و زحمات آن در پیروزی انقلاب نقش به سزایی داشت.

وی ادامه داد: باید به عنوان زنان، جایگاه و نقش خود را در جامعه ایفا کنیم. چندی پیش چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم. در دوره سیاه پهلوی زنان هیچ نقشی در امور خود نداشتند، البته برخی زنان به صورت فرمایشی پست‌هایی را برعهده می‌گرفتند.

رئیس شورای مشورتی کمیته بانوان شورای وحدت افزود: زنان در مراکز تحقیقاتی و آموزشی و در همه امور به صورت کارآمد و موثر به مجاهدت مشغول هستند. این قشر نیمی از جامعه هستند که نیمی دیگر از جامعه را در دامن خود تربیت می‌کنند. چاره‌ای جز حضور در اجتماع و سیاست نداریم. یکی از مهم‌ترین این مشارکت‌ها مسئله نقش زنان در جامعه است. نهادی که قرار است پایا و مانا باشد شکل گرفته و این نهال باقی خواهد ماند و دیگران از برکات آن استفاده می‌کنند. نهاد زنان جامعه روحانیت مبارز باقی می‌ماند و یک شورای مشورتی است که می‌تواند به جامعه روحانیت مبارز مشورت بدهد و هم از تجربیات این جامعه بهره بگیرد.

وحید دستجردی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات تصریح کرد: مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در مورد اینکه خودمان مسئولیت کشور را برعهده داریم، بیانات روشنی داشتند. باید همه اقشار جامعه در این انتخابات شرکت کنند. انتخابات برای مردم یک ذخیره است. در آینده انتخابات شورا‌ها و ریاست‌جمهوری را پیش رو داریم و طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری باید با کمک یکدیگر در آن حضور پررنگ داشته باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: باید در انتخابات ۱۴۰۰ افراد مفیدی را که حضور مثمر ثمر دارند، بر روی این کرسی‌ها بنشانیم تا فقر از این کشور رخت ببندد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار