۳ خانه مسکونی روستایی در پیرانشهر طعمه حریق شد

رئیس آتش نشانی پیرانشهر گفت: ۳ خانه مسکونی در روستای لاوین پیرانشهر طعمه حریق شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، سلیم پیروتی رئیس آتش نشانی پیرانشهر گفت؛ ساعت ۲ بامداد امروز جمعه پیامی از طریق سامانه ۱۲۵ دریافت شد مبنی بر آتش سوزی ۳ منزل مسکونی در روستای لاوین دریافت شد که بلافاصله دو اکیپ عملیاتی به محل اعزام و باتوجه به وسعت آتش سوزی اکیپ سوم نیز به این روستا اعزام شد.

پیروتی افزود؛  در رابطه میزان خسارت وارده این آتش سوزی گفت؛ هر ۳ خانه مسکونی خالی از سکنه بودند صاحبان آن‌ها در شهر ساکن هستند و خوشبختانه در این حادثه کسی  آسیب ندید.

رئیس آتش نشانی پیرانشهر اظهار کرد: آتش سوزی از انبار ادوات کشاورزی و کاهدان شروع شده بود و فقط خسارت به انبار و بذر و ادوات کشاورزی رسید که باتوجه به وسعت آتش سوزی معاون عملیات و نیرو‌های کمکی آتش نشانی تا پایان عملیات در آماده باش بودند.

او افزود: عملیات اطفای حریق این واحدها،  ۳ ساعت به طول انجامید و با ۴ خودرو و ۳ اکیپ آتش مهار و از پیشروی آتش به سمت تانکر‌های سوخت ذخیره کشاورزی و اتاق‌های نشیمن و مطبخ جلوگیری شد.

پیروتی گفت: ضمن تشکر از نیرو‌های زحمتکش آتش نشانی و همکارانم و یاری اهالی محترم روستای لاوین که در خاموش کردن آتش تلاش زیادی انجام دادند، جهت برآورد خسارت فردا کارشناس آتش نشانی جهت بررسی خسارات این حادثه به روستا اعزام خواهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.