معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از نصب تجهیزات بیمارستان نرگسی گچساران خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار این استان در بازدید از بیمارستان نرگسی گچساران گفت: در یک ماه اخیر روند کار در این بیمارستان بخوبی پیش رفته و کار در مراحل پایانی است.

حاجی زاده با بیان اینکه بخشی از تجهیزات در حال نصب است و با افزایش تعداد نیرو‌ها روند کار نصب این تجهیزات تسریع داده می‌شود؛ افزود: باید هرچه سریعتر کار نصب کفپوش از طبقه چهارم بیمارستان آغاز شود تا علوم پزشکی تجهیزات و تخت ها را راه اندازی کند.

او بیان کرد: لازم است راه اندازی واحد‌های رختشورخانه، موتورخانه، آشپزخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی این بیمارستان نیز  سرعت بیشتری بگیرد.

اتابک سرپرست فرمانداری شهرستان گچساران هم در این بازدید گفت: بر اساس برنامه زمانبندی تعیین شده باید تجهیزات بیمارستان نرگسی گچساران تا پایان امسال نصب شود.

اتابک با بیان اینکه فیبر نوری، خط تلفن، انشعابات آب، برق و گاز این بیمارستان انجام شده است؛ افزود: جاده دسترسی بیمارستان نیز زیر سازی و بعد از بارندگی‌ها و مساعد شدن شرایط جوی آسفالت می‌شود.

پورانفرد معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز گفت: همه تجهیزات مورد نیاز بیمارستان نرگسی گچساران خریداری شده است.

پورانفرد افزود: تخت‌های بخش‌ها و اتاق عمل و همچنین تجهیزات مورد نیاز بخش‌های رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه و دیگر تجهیزات خریداری و تهیه شده و این تجهیزات به محض اتمام کار بیمارستان در کمتر از ۱۰ روز نصب و راه اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.