سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۸۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس راین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینایی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش راین، هنگام گشت زنی هدفمند در این شهر به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

او افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور توقف پلیس، اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت و با عکس العمل به موقع ماموران، خودرو متوقف و راننده آن نیز دستگیر شد.

سرهنگ پور امینایی با بیان اینکه در این عملیات، یک متهم دستگیر شد، بیان کرد: طی این عملیات و در بازرسی از وسیله نقلیه متوقف شده، ۴۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۳۵ کیلو حشیش کشف شد.

او  با اشاره به اینکه طی این عملیات در مجموع ۸۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد، گفت: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس از آنان خواست درصورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم، ناهنجاری و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار