رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد گفت: در آینده‌ای نزدیک تمام کار‌ها از جمله پذیرش افراد جهت بستری در بیمارستان به صورت مجازی و الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

بهرام عین اللهی رئیس بیمارستان لبافی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بیمارستان لبافی نژاد یکی از مراکز درمانی پیشرو در زمینه الکترونیکی شدن ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران و مراجعه کنندگان است به طوریکه در آینده ای نزدیک تمام کارها از جمله پذیرش افراد جهت بستری در بیمارستان به صورت مجازی و الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

او ادامه داد:در حال حاضر برای هوشمند سازی بیمارستان به صورت پله ای عمل می کنیم. هم اکنون کتابخانه بیمارستان به صورت دیجیتال و الکترونیکی شده و کلاس های هوشمند و مجازی در این بیمارستان راه اندازی شده است.

عین اللهی اضافه کرد: در کلاس های هوشمند برخط امکان پرسش و پاسخ از سوی استادان مختلف در بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور وجود دارد و ما تجربیات و اطلاعاتمان را با دیگر دانشگاه ها به اشتراک خواهیم گذاشت.

رئیس بیمارستان لبافی نژاد گفت: در حال حاضر برای هوشمند سازی بیمارستان ها اعتباری در حدود ۶ تا ۷میلیارد تومان نیازمند است که امیدوارم این بودجه تامین شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار