اطلاع رسانی به خانواده‌ها نسبت به آثار مصرف مواد مخدر کاهش اعتیاد را به دنبال دارد

فرماندار بروجن، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به خانواده‌ها نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر را از مهم‌ترین موارد در کاهش اعتیاد عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه دستگاه قضا و نیروی انتظامی نیست اظهار داشت: برای موفقیت در بحث مبارزه با مواد مخدر همه باید احساس مسئولیت کنند.


بیشتر بخوانید


او همچنین فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به خانواده‌ها نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر را از مهم‌ترین موارد در کاهش اعتیاد عنوان کرد.

ملکی با اشاره به تفاهم نامه همکاری میان دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال ۹۹ اضافه کرد: این تفاهم نامه بستر لازم برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان به بهبود یافتگان و آسیب دیدگان اعتیاد و خانواده‌های آسیب دیده از اعتیاد را فراهم می‌کند.

در این نشست دستگاه‌ها گزارش اقدامات صورت گرفته در سال ۹۹ در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و طرح یاریگران زندگی و برنامه‌های پیش بینی شده در این حوزه را در سال ۱۴۰۰ ارائه کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار