مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: دانش آموزان برخی مناطق شهرستان سمیرم از داشتن گوشی هوشمند، تبلت، و حتی از شبکه آموزش سیما محروم هستند.

محمدنادری سمیرمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: سمیرم از جمله مناطق مرتفع و کوهستانی استان اصفهان است که پراکندگی زیاد روستایی و عشایر آن حتی برای آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط این شهرستان مشکل آفرین شده است.

اوافزود: فقر مالی و اقتصادی برخی از خانواده‌ها به ویژه در روستا‌ها و خانوار‌های عشایر برای خرید گوشی همراه مشکل بزرگ این مناطق است.


اوادامه داد: ۸۹۰ دانش آموز این شهرستان از داشتن گوشی هوشمند، تبلت، و حتی محروم از شبکه آموزش سیما هستند که از این تعداد ۴۰ درصد دانش آموزان ابتدایی، ۳۴ درصد محصلان متوسط اول و ۳۰ درصد فراگیران متوسط دوم بی بهره از گوشی و اینترنت هستند.

او بیان کرد: این روز‌ها هر چند کرونا و زلزله پی درپی شرایط بسیار سختی برای نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان این مناطق ایجاد کرده، اما باهمت معلمان این منطقه دانش آموزان با حضور در کلاس از قافله علم آموزی عقب نیفتاده اند.

محمد نادری سمیرمی گفت: ۹ باب مدرسه شهرستان دنا در زلزله ۵/۶ ریشتری شهر سی سخت تخریب شده که نیازمند بازسازی کامل است.

او افزود: هزینه‌های تعمیر این مدارس بالاست و استفاده از ظرفیت خیران بسیار مهم است و امید است در بحث تعمیرات این فضا‌های آموزشی به کمک ما بشتابند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
چقدر قشر محروم و متوسط تو این مملکت باید در به دری بکشه