توزیع بیش از ۶۸ هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از توزیع ۶۸ هزار و ۶۵۹ حواله لاستیک از مردادماه سال ۹۷ تا بهمن ماه سال ۹۹ با نرخ مصوب بین مالکین ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان خبر داد.

 ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با بیان اینکه این تعداد لاستیک‌ها بین مالکانی توزیع شده که ناوگان آنان فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آنان فعال است گفت:از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۷۴ هزار و ۳۳۳ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت تخصیص داده شده که منجر به صدور ۶۸ هزار و ۶۵۹ حواله از سوی ادارات و نمایندگی‌های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان گردیده است.

او با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهار داشت: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل برون شهری از محل لاستیک‌های تامین شده با ارز نیمایی خبر داد و افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می‌توانند با مراجعه به سامانه کالا به آدرس اینترنتی www.kala.ntsw.ir نسبت به تامین لاستیک مورد نیاز خود اقدام نمایند.

کرد خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان می‌توانند هرگونه انتقاد، نظر و پیشنهاد خود را از طریق سامانه تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ به این اداره کل انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار