سلیمانی گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد مردم از مدیریت بیماری کرونا در کشور رضایت دارند و شاهد یک آرامش مطلق هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم تبیین برنامه نوروزی تشدید گام چهارم بسیج ملی طرح شهید سلیمانی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: در همه گیری کرونا تشکیلات مردمی بسیج با تایید رهبر معظم انقلاب در طرح شهید سلیمانی موفقیت‌های بزرگی را کسب کرد. در حالی که مردم ایران تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار داشتند و دشمن از طریق فضای مجازی عملیات‌های روانی خود را آغاز کرده بود و سعی داشت آرامش کشور را بر هم بزند همدلی بین همه باعث شد تا ملت ایران به یک موفقیت بزرگ در مبارزه با کرونا دست یابد.

نحوه پیاده سازی طرح شهید سلیمانی مهم است

سلیمانی با بیان اینکه هنر مردان انقلابی تبدیل تهدید به فرصت است، افزود: امروزه بیش از ۸۰ درصد از مردم از مدیریت بیماری کرونا در کشور رضایت دارند و شاهد یک آرامش مطلق در این مدت هستیم و همراهی مردم در این مدت قابل تحسین است.

او ادامه داد: تشدید اقدامات در طرح شهید سلیمانی یک گام هوشمند در مقابله با کرونا محسوب می‌شود. موضوع مهم دقت در نحوه پیاده سازی طرح شهید سلیمانی است.

سلیمانی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند که من به مسافرت نخواهم رفت و مردم باید مصوبات ستاد ملی کرونا را رعایت و اجرا کنند، افزود: اقدامات پیشگیرانه در زمینه‌های مختلف از جمله رفع نیاز مردم باید به خوبی انجام شود. پیاده سازی طرح‌ها بر اساس زیست بوم‌ها در مناطق مختلف متفاوت است و فرمانده سپاه تاکید زیادی بر استفاده از تمام ظرفیت سپاه برای پیاده سازی طرح‌های وزارت بهداشت دارد.

مشارکت ۶ میلیون نفر در طرح سفیران سلامت

او با اشاره به اینکه بسیج و وزارت بهداشت همگی در یک جبهه در مقابل بیماری کرونا هستند، بیان کرد: سلامتی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و در حال حاضر موضوع اولویت دار ما حفظ سلامت مردم و مقابله با بیماری کرونا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در حال حاضر ۶ میلیون نفر در طرح سفیران سلامت مشارکت داشته اند و  نارسایی‌های موجود در اجرای طرح شهید سلیمانی در آینده به طور قطع کاهش پیدا می‌کند و مردم موفقیت‌ها را خودشان احساس می‌کنند.

سلیمانی گفت: تمام سعی ما این است که ویروس کرونا در ایام تعطیلات نوروز پیشروی نکند؛ و ما به شرط آنکه دچار انفعال نشویم در این راه موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
حاجی وااااااقعا خدا قوت ، دست مریزاد ، ..
فقط همین فرمون واکسن رو هم بین مرد بیارین و با سرعت تزریق کنین خاک پای بسیج و بسیجیها هستیم...
آخرین اخبار