رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه گفت: در طرح آجر به آجر، این اداره موفق شد عنوان برتر در سطح استان خوزستان را از آن خود کند.

عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طرح ملی آجر به آجر را یکی از بسته‌های تحولی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: طرح آجر به آجر در ایجاد همدلی و گسترش عمل خیر بسیار تاثیرگذار است.

او با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش حمیدیه در این طرح ملی به عنوان اداره برتر خوزستان معرفی شده است، افزود: به همین دلیل امروز معاون وزیر و مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مراتب تقدیر را بعمل آوردند.

مزرعه با بیان اینکه هرچه مشارکت همکاران و دانش آموزان بیشتر باشد، قدرت چانه‌زنی آموزش و پرورش در ساخت و ساز مدارس را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: تلاش همکاران در مدارس باعث شد که شهرستان حمیدیه به عنوان یکی از مناطق برتر در طرح آجر به آجر مورد تقدیر قرار بگیرد.

 

 

برتری آموزش و پرورش حمیدیه در طرح ملی آجر به آجر

طرح ملی آجر به آجر در خوزستان همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است و بنابر این طرح، همه افراد جامعه می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه در ساخت مدرسه در مناطق محروم و دورافتاده کشور سهیم شوند.

برتری آموزش و پرورش حمیدیه در طرح ملی آجر به آجر

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.