در اولین روز از آغاز ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر ۱۳نفر داوطلب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، از بیرجند، قهرمانی مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۹ داوطلب با بارگذاری تمامی مدارک مورد نیاز، موفق به ثبت نام نهایی شدند.


او افزود: از این تعداد در شهرستان‌های بیرجند و خوسف هر کدام دو داوطلب و از طبس، نهبندان، اسدیه، گزیک و اسفدن هرکدام یک داوطلب ثبت نام کردند.

قهرمانی با بیان اینکه از این تعداد هشت داوطلب آقا و یک داوطلب خانم بوده است، افزود: از این تعداد ۵ نفر به صورت حضوری در فرمانداری ها، ۳ نفر در دفاتر پیشخوان دولت و یک نفر از طریق رایانه شخصی ثبت نام کردند.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر نام نویسی داوطلبان به صورت غیرحضوری، گفت: با توجه به شرایط موجود و فراهم بودن بستر ثبت نام غیر حضوری، داوطلبان می‌توانند از هشت صبح تا ساعت ۱۸ فرصت دارند نسبت به ثبت نام غیرحضوری در این دوره از انتخابات اقدام کنند.

نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، داوطلبان از ساعت ۸ امروز تا پایان وقت نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شورا‌های اسلامی شهراداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند (جمعاً به مدت ۷ روز) فرصت دارند بصورت حضوری و غیرحضوری با چهار روش نام نویسی کنند.

داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) که از آدرس entekhbat.moi.ir قابل دانلود است، دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان‌ها از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.