فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با هدف کنترل مبادی ورودی در شهرستان کهگیلویه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز از آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح با حضور بسیجیان برای کنترل مبادی ورودی شهرستان از سمت استان خوزستان آغاز شده و تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه دارد.
 
دکتر طیب زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه هم در این جلسه از افزایش فوتی‌های کرونایی در شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: تا کنون ۶۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در شهرستان فوت کردند که در بهمن ماه ۲ نفر فوتی داشتیم، اما این آمار در اسفند ماه ۴ نفر بوده که با توجه به شرایط ویروس کرونای انگلیسی این آمار نگران کننده است.
 
کریمی‌نژاد فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه نامنویسی از داوطلبان انتخابات شورا‌ها آغاز شد و ثبت نام این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی است، گفت: داوطلبان جز در مرحله نهایی به فرمانداری مراجعه نکنند.
 
کریمی‌نژاد با تأکید بر بی‌طرفی فرمانداری در انتخابات بیان کرد: این اطمینان را می‌دهم که هر برگ رأی در صندوق با هر قطره خون شهید برابری می‌کند.
 
او انتخابات را یکی از پارامتر‌های توسعه خواند و افزود: خروجی انتخابات امنیت و توسعه شهرستان خواهد بود.
 
رئیس شورای اداری کهگیلویه معوقات اعتباری شهرستان طی سال‌های گذشته را یادآور شد و از مدیران خواست از فرصت طلایی باقیمانده عمر دولت و انتخابات پیش‌رو برای جذب اعتبارات استفاده کنند.
 
سعادتیان دادستان شهرستان کهگیلویه هم از اختصاص دو شعبه ویژه به رسیدگی جرائم انتخاباتی در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به رسالت دستگاه قضا و صیانت از آرا مردم و برگزاری انتخاباتی سالم، دو شعبه ویژه برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شهرستان تشکیل شده و به سرعت و دقت مطلوب به این جرایم رسیدگی می شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.