معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح "عید و هنر و داستان" ویژه دانش آموزان ابتدایی استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه دانش آموزان برحسب علایق خود می‌توانند یکی از فعالیت‌های هنری یا ادبی را در ایام نوروز انتخاب کنند، گفت : به عنوان مثال دانش آموزان می‌توانند در حوزه فعالیت‌های ادبی کار کرده و در رشته‌های داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی فعالیت داشته باشند.

او گفت : دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند هر کتابی که متناسب با سن و شرایط فرهنگی دانش آموزان است را انتخاب کرده و در صورت انتخاب فعالیت داستان خوانی به هیچ عنوان نباید مجبور به خرید کتاب خاصی شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: مدیران مدارس و معلم‌ها می‌توانند از ظرفیت نهاد‌هایی مثل کانون‌های پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه مساجد و یا هر منبع دیگری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای تأمین کتاب‌های مناسب دانش آموزان به صورت رایگان استفاده کنند.

او ادامه داد: همه دانش آموزان مقطع ابتدایی باید در طرح عید و هنر و داستان بر اساس علایق و استعداد‌های خود شرکت کرده و بعد از پایان تعطیلات حتما فعالیتی انجام داده باشند.

او ادامه داد: پس از پایان تعطیلات نوروزی با هماهنگی مدیران مدارس آثار دانش‌آموزی در نمایشگاه‌های مجازی و یا حضوری، بسته به شرایط کرونایی هر منطقه و شهر، در معرض دید سایر دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

فضلی در خصوص نحوه آموزش دانش اموزان در ایام نوروز گفت: به گفته وزیر آموزش و پرورش فعالیت شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) در نوروز پیش رو تعطیل است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.