فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز:

سپاه نقطه اتکا و آرامش مردم است

سرهنگ خسروانی، سپاه را نقطه اتکا، آرامش و اعتماد برای مردم خواند و گفت: سپاه یک نهاد مقدس و انقلابی است که نه تنها حافظ انقلاب بلکه در همه شرایط الگو ساز بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، به مکتب پاسداری در سیره ائمه و جریان الگوساز مانند شهید سلیمانی که پرورش یافته بسیج و سپاه و خط ولایت و رهبری است اشاره و خاطرنشان کرد: سپاه در رخدادها و حوادث گوناگون و در مواجهه با استکبار پیش رونده است.

او به نقش این نهاد در سطح جامعه اشاره و اضافه کرد: شجره طیبه‌ای که در تمام عرصه‌ها حضور چشمگیر داشته و در میدان وسیعی از جهاد به خوبی سربلند بیرون آمده و برهه‌های مختلف و بنا به شرایط و نیاز انقلاب ماموریت‌هایش متغیر و به نحو احسن انجام داده است.

خسروانی، به توطئه دشمنان نسبت به این نهاد مقدس اشاره کرد و افزود: سپاه در برابر دشمنان تسلیم ناپذیر، مستحکم و شکست ناپذیر است اما در برابر مومنان مهربان و متواضع که مصداق صریح قرآن کریم است.

او عنوان کرد: سپاه با اندیشه، تفکر، ماهیت انقلابی و معنوی و با روحیه جهادی برای جاری کردن چشمه حکمت ولایت در درون خودش و جامعه گام بر می‌دارد و به خوبی می‌داند که برای عزیز بودن باید قوی باشد و از این رو هر روز و هر ساعت بر قدرت معنوی و مادی خود در مقابل جبهه کفر و استکبار می‌افزاید و با تفکر بسیجی بن‌بست‌ها را می‌شکند و بر غیر ممکن‌ها غلبه می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز اظهار کرد: سپاه در همه بحران‌ها در میان مردم بوده و حضور شایسته برای خدمت صادقانه به مردم داشته و همواره در کف میدان حاضر است.

خسروانی مردانگی، جوانمردی، غیرت، توجه به معنویات و پیمودن راه شهدا، متوسل شدن به ائمه اطهار و توکل به خدا را از شاخصه‌های پاسداری خواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار