فرماندار ویژه آبادان با اشاره به برگزاری یک رقابت سالم و پر شور در انتخابات شورای شهر گفت: افراد متخصص و با تجربه برای انتخابات شورای شهر نامزد شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در نشست با شیوخ ،هنرمندان و  ورزشکاران آبادان گفت: اگر کسانی که صلاحیت ، تجربه و تخصص کافی برای حضور در شورای شهر را دارند نامزد نشوند، ممکن است در شورای شهر آینده دچار مشکل شویم.

او با اشاره به اینکه  انتخابات مهمترین نهاد دمکراسی است  افزود:ما هم انتخابات شورای شهر و هم انتخابات ریاست جمهوری را داریم و اگر این انتخابات نبود شاید به اهدافمان در ایجاد یک مردم سالاری دینی دست نمی یافتیم.

فرماندار ویژه آبادان با ابراز امیدواری از برگزاری یک رقابت سالم و پر شور در انتخابات شورای شهر افزود:  شهروندان ما در زمینه خدمات شهری و نیز مشکلاتشان مطالباتی در شهرستان دارند  و ما منتظر حضور و ثبت نام افراد متخصص ، با تجربه در انتخابات شورای شهر هستیم.

موسوی افزود : امروز از شیوخ ،هنرمندان و ورزشکاران دعوت شده است تا آنها کسانی را که تشخیص میدهند شایستگی حضور در شورای شهر را دارند برای ثبت نام و حضور در انتخابات ترغیب کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.